تبلیغات

دکوراسیون بوتیک مردانه؛ مشتری را به خرید تشویق کنید!

دکوراسیون بوتیک مردانه و زنانه، به اندازه‌ی اجناس، قیمت‌ها و کیفیت اجناس اهمیت دارد. اگر مغازه شما طراحی مناسب و جذابی نداشته باشد، کار اصلا به بررسی اجناس شما نمی‌رسد؛ بنابراین با طراحی دکوراسیون روی جذب مشتریانتان سرمایه گذاری کنید.

دکوراسیون بوتیک مردانه


ستاره | سرویس دکوراسیون - همه‌ی ما خرده فروشی‌ها و بوتیک‌های زیادی در مسیر‌های رفت و آمد خود می‌بینیم. مغازه‌هایی رنگارنگ با ویترین و دکوراسیونی که مشخصا تلاش شده خاص و جذاب باشد؛ بنابراین همه از اهمیت دکوراسیون ویترین و مغازه با خبر هستید. وقتی صحبت از دکوراسیون بوتیک مردانه و زنانه می‌شود، سبک‌ها و روش‌های متعددی به ذهن می‌رسد. ما نیز به نوبه‌ی خود در این مطلب تلاش کردیم استراتژی‌هایی را در رابطه با دکوراسیون بوتیک مردانه و زنانه ارائه دهیم.


اهمیت دکوراسیون بوتیک مردانه  طراحی دکوراسیون بوتیک، موضوعی است که قبلا هم تلاش کردیم در رابطه با آن صحبت کنیم، از دکوراسیون مغازه‌ی کوچک گرفته تا طراحی ویترین بوتیک؛ و این خود حکایت از اهمیت دکوراسیون بوتیک مردانه و زنانه دارد. مسئله‌ای که واقعا ممکن است روی میزان کسب درآمد شما تاثیر گذار باشد.
دکوراسیون ویترین شما در ابتدا باید به گونه‌ای باشد که مشتری را به داخل مغازه بکشاند و دکوراسیون داخلی مغازه در ادامه باید او را به خرید تشویق کند. مشتری باید در مغازه‌ی شما احساس راحتی داشته باشد و بتواند در میان محصولات شما بگردد و آنچه که می‌خواهد را خریداری نماید.
این نکته را همیشه در ذهن داشته باشید: از لحظه‌ای که مشتری به مغازه‌ی شما قدم می‌گذارد، تا زمانی که حساب می‌کند یا بدون خرید از مغازه خارج می‌شود، این نحوه‌ی چیدمان و طراحی دکوراسیون بوتیک شماست که در فروش شما تغییر قابل توجهی ایجاد می‌کند. پس لطفا این موضوع را جدی بگیرید! طراحی بوتیک مردانه نکات مهم در طراحی دکوراسیون بوتیک  ورودی بسیار مهم است

منطقه‌ی ورودی بوتیک شما، اولین فضایی است که یک مشتری هنگام ورود به مغازه‌تان می‌بیند. این منطقه شامل ۱.۵ تا ۵ متر مساحت است (با توجه به اندازه بوتیک) که در آن فرد از مشتری بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل می‌شود. اینجا همان نقطه‌ی مهم است که مشتری تصمیم می‌گیرد محصولات شما گران هستند یا ارزان؟ و اینجاست که مشتری در چند ثانیه دکوراسیون، نورپردازی و ویترین‌های فروشگاهتان را زیرنظر می‌گیرد.
در این محدوده، چون مشتری در حال تحلیل کلی بوتیک شماست، احتمال دارد اجناس و جزئیات موجود در این منطقه را نبیند؛ بنابراین این محدوده نباید شامل اجناس یا دکوراسیون خاص و مدنظر شما باشد.


به دیوار سمت راست دقت کنید

براساس تحقیقات انجام شده در آمریکای شمالی، ۹۰ درصد مشتری‌ها به صورت ناخودآگاه بعد از ورود به مغازه به سمت راست می‌روند. اولین دیواری که مشتری در مغازه شما می‌بیند اصطلاحا «دیوار قدرت» نام دارد که بیشترین تاثیر را روی مشتری شما می‌گذارد. پس دقت کنید که در طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه، به دیوار سمت راست ورودی، توجه ویژه‌ای داشته باشید (اینکه چه محصولی را چگونه در این قسمت به نمایش بگذارید).

  طراحی دکوراسیون مغازه
یک مسیر تعریف کنید

با استفاده از مبلمان، ویترین‌ها و سایر وسائل موجود در مغازه‌تان، یک مسیر مشخص برای حرکت مشتریان از بدو ورود ایجاد کنید. این مسیر باتوجه به اندازه و استایل بوتیک شما تعریف می‌شود. به هرحال، شما حالا می‌دانیدکه بیشتر افراد بعد از ورود به مغازه به سمت راست حرکت می‌کنند. پس کار شما این است که دکوراسیون بوتیک را به گونه‌ای طراحی کنید که مشتریان این حرکت را ادامه دهند و بیشترین دید به محصولات شما را پیدا کنند. این کار نه تنها شانس خرید را افزایش می‌دهد بلکه نظم و عبور و مرور در فروشگاهتان را مدیریت می‌کند.
دقت کنید که این مسیر باید هدف دار باشد و مشتریتان را به جایی که می‌خواهید هدایت کند، مثلا یه یک محصول خاص یا یک ویترین جذاب می‌تواند هدف این مسیر باشد.

دکوراسیون بوتیک مردانه
سعی کنید سرعت حرکت مشتریان را کم کنید شما مقدار زیادی وقت و هزینه بابت طراحی دکوراسیون بوتیک خود می‌کنید و مسلما آخرین چیزی که می‌خواهید یک مشتری پرعجله است که بدون توجه به این تلاش شما وارد مغازه می‌شود. حرکت سریع مشتری در مغازه به این معناست که چیزی نظر او را جلب نکرده است و این یعنی فروش کمتر. یکی از حقه‌هایی که در این موارد به کار برده می‌شود ایجاد «سرعت گیر» است. این سرعت گیر می‌تواند یک محصول خاص، یک علامت، یک تابلو یا هرچیزی که وقفه‌ای در حرکت مشتری ایجاد می‌کند، باشد. دکوراسیون بوتیک مردانه
اطمینان حاصل کنید که مشتریان احساس راحتی می‌کنند

بر اساس تحقیقات «پاکو آندرهیل» مشخص شده است که مشتریان، به خصوص بانوان، از ورود به راهرو‌هایی که در آن احتمال برخورد با فرد دیگری وجود داشته باشد پرهیز می‌کنند. این موضوع حتی زمانی که مشتری واقعا به یک محصول جذب شده است هم تاثیرگذار است. بهترین راه برای جلوگیری از این مسئله این است که فضای بوتیک را به گونه‌ای بچینید که هر شخص حریم شخصی خود را حفظ و بتواند آزادانه حرکت کند.


فکری برای محل صندوق بکنید

در طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه، اینکه صندوق فروشگاه را کجا قرار دهید، روز‌ها ممکن است فکر شما را درگیر کند. به هرحال اولین قانون در رابطه با محل قرارگیری صندوق این است که باید صندوق باید در یکی از آن نقاط سرعت گیری که قبلا درباره آن صحبت کردیم قرار بگیرد.
اگر قرار است مشتریان به طور طبیعی اول به سمت راست بوتیک شما سرک بکشند، پس بهتر است در مسیر پیش فرضتان آن‌ها را دورتا دور مغازه بگردانید و در نهایت در سمت چپ ورودی کانتر را قرار دهید. البته که این تصمیم بسیار با اندازه و شکل مغازه مرتبط است و این یعنی باید خودتان را جای مشتری بگذارید و ببینید اگر وارد مغازه خودتان شوید، ترجیح می‌دهید صندوق کجا قرار داشته باشد؟ کانتری در فروشگاه قرار دهید که مشتری بتواند به راحتی خرید و لوازمش را روی آن قرار دهد. همچنین از دیوار پشت کانتر استفاده و یک نمای جذاب روی آن ایجاد کنید.

دکوراسیون مغازه سخن آخر

دقت کنید که اگر به تنهایی قرار است بوتیک را مدیریت کنید، دکوراسیون آن باید به گونه‌ای باشد که دید کافی نسبت به کل فروشگاه داشته باشید. در فروشگاه خود قدم بزنید، دوستان و همکاران خود را به فروشگاهتان دعوت کنید و نظرشان را بپرسید. ببیند آیا در مسیری که تعریف کرده‌اید حرکت می‌کنند؟ مشتریانتان را زیر نظر بگیرید، ببینید از چه چیزی پرهیز می‌کنند، به چه چیزی جذب می‌شوند و اصلا چگونه حرکت می‌کنند. در این صورت به مرور زمان می‌توانید دکوراسیون بوتیک مردانه خاص خودتان را داشته باشید.


در صورتی که در این زمینه تجربه‌ای دارید، آنرا با ما در میان بگذارید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار